دومين فرشته زيباي من

یه اتفاق بد واسه مامان

1398/8/24 2:45
نویسنده : مامان غنچه
129 بازدید
اشتراک گذاری

محمدصدرای عزیزم سلام

تقریبا 3-4 هفته پیش، درست وقتی که 24 هفته و 5 روزم بود یه اتفاق بد واسه مامانی افتاد.

صبح بود و رفتم سوپری که توی راه برگشت یه موش بزرگ اومد جلوی پای مامان و من هم از ترس زیاد جیغ زدم و

با سرعت دویدم که بشدت خوردم زمین. طوری با صورت و شکم افتادم زمین که دوتا زانوهام کامل زخم شدن و تا چند روز نمی تونستم 

راحت سجده برم توی نماز.

به قدری حالم بد بود که وقتی اومدم خونه تازه فهمیدم چطور افتادم و چقدر نگران حالت شدم.

به بابایی که خبر دادم، عصرش با هم رفتیم مطب و همونجا خانم دکتر تو مطبش سونو کرد و گفت همه چیزش خوبه و نگران نباش داره واسه خودش توی کیسه آبش بازی می‌کنه. اونموقع بود که خیالم راحت شد.

خیلی اتفاق بدی بود. هنوز که هنوزه وقتی بهش فکر میکنم حالم بد میشه. دیگه تصمیم گرفتم تنهایی نرم پایین که اتفاقی خدای ناکرده نیوفته واسم.

خدایا هر دو تا فرشته مو به خودت می سپارم❤️

خیلی دوست دارم نازنین❤️

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)