دومين فرشته زيباي من

23 هفتگی...

1398/7/24 16:23
نویسنده : مامان غنچه
119 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانم سلام

امیدوارم که حالت خوب باشه و توی شکم مامانی خوب خوب رشد کنی و وزن بگیری انشالله

21 هفته و 4 روزم که بود رفتم مطب خانم دکتر و صدای قلب نازنینتو شنیدم.

کلی خداروشکر کردم و خانم دکتر هم از روی سایز شکمم گفت که خداروشکر رشدت خوبه.

یه آزمایش واسم نوشته که انشالله هفته دیگه میرم انجامش میدم.

انشالله که همه چیز خوب باشه.

راستی خاله نرگس اولین کسی بود که اولین هدیه رو واست گرفت. دو تا جوراب کوشولوی ناز که عکسشو بعدا میذارم توی وبلاگت

البته مامانی هم بیکار نیست ها.... دارم دنبال پارچه خوشکل میگردم که سفارش تشک و قنداق و ... اینا رو بدم انشالله

راستی دیروز 23 مهر، تولد مامانی بود و شما هم 23 هفته بودی عزیزم

خیلی دوست دارم.......

انشالله سال دیگه تولدمو چهار نفره جمع میگیریم به امید خدا

در پناه حق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)