دومين فرشته زيباي من

شش ماهگی تربچه

1399/11/11 1:43
نویسنده : مامان غنچه
116 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مهربونم سلام

ببخشید که با تاخیر می نویسم ولی سعی کردم تمام موارد مهم رو توی خاطرات ماهانه ات ثبت کنم.

تو شش ماهگی خیلی جیگرتر و خوردنی تر از قبلت شده بودی

شش ماهگی واسه دومین بار بردمت آتلیه و عکس های خیلی خوشکلی ازت گرفتیم

خداروشکر واکسن 6 ماهگیت خوب بود و مثل ماههای قبل اذیت نشدی

توی شش ماهگی دور سرت 42

قدت 67 سانتی متر

و وزنت 6800 بود خداروشکر

تقریبا هر ماه 200 گرم اضافه میکنی. که البته من اولا خیلی نگران بودم بعد فهمیدم هر بچه ای سیستمش فرق میکنه و خداروشکر تو سالمی

و نباید الکی نگران بشم.

راستی توی شش ماهگی واسه اولین بار انگشتای پاتو کردی تو دهنت و خوردیشون. (قربونت برم)

راستی توی این ماه دیگه کامل یاد گرفتی که بشینی و سه تا کلمه گفتی : بابا ماما دد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)