دومين فرشته زيباي من

قنداق و تشک گارددار

1398/10/13 11:35
نویسنده : مامان غنچه
258 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم سلام

تقریبا از ماه هفت بود که سفارش تشک لبه دار و قنداقتو داده بودم 

کلی واسه پیدا کردن پارچه اش تو پیج های مختلف گشتم و وقت گذاشتم

امیدوارم که تو هم خوشت بیاد ازش

هفته پیش رسیدن و مامانی و داداشت که خیلی ذوقشونو کردن

مامان عاشق قنداق و زیرانداز تعویضته

وقتی پستچی بسته تشک ها رو آورده دم در خونه، آقای پستچی گفت خانوم میتونی ببریشون یا خودم بیارم بذارم تو آسانسور

وقتی دیدم سبکه گفتم خودم میبرم

اما درو که بستم داداشت گفت مامانی تو دست نزنی ها، خودم واست میارمشون

بسته به اون بزرگی رو با چه ذوقی آورد بالا و از اون موقع همش ازم میپرسه: مامانی داداشی چقدر دیگه بدنیا میاد

منم بهش گفتم چهار هفته

اما چون دقیق مشخص نمیشه بهش گفتم یعنی به اندازه 4 تا کلاس فوتبالی که بری.

الان یه دونشو رفته........3 هفته دیگه مونده به امید خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)