دومين فرشته زيباي من

هفته 37

1398/10/30 1:38
نویسنده : مامان غنچه
157 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانم سلام

بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستیم

مخصوصا داداشت که این روزهای آخر، مدام ازم میپرسه: مامانی نینی پس کی میاد؟؟؟

از یک ماه پیش بهش گفته بودم که حدود 4 هفته دیگه، انشالله داداشت به دنیا میاد. اونوقت ازم پرسید چهار هفته دیگه چقدر میشه؟

منم گفتم: یعنی چهار بار که کلاس فوتبال رفتی. و امروز چهارمین هفته و چهارمین جلسه از کلاس فوتبال داداشت هم گذشت 

از خدا میخوام هرموقع که به صلاحمونه، کمک کنه که انشالله به سلامت به دنیا بیای و مامانی هم زایمان خوبی داشته باشه.

هفته پیش که 36 هفته و 5 روزم بود، رفتم مطب و خانم دکتر گفت که زایمانت نزدیکه. ازم خواست که توی این هفته برم پیشش

احتمالا چهارشنبه مجددا برم پیشش.

محمدصدرای مامانی (علی جانم) خیلی واسه مامان دعا کن

دوستت دارم

به امید دیدار هرچه زودتر

پسندها (1)

نظرات (0)