دومين فرشته زيباي من

چهارماهگی

1399/9/22 2:25
نویسنده : مامان غنچه
174 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی واسه واکسن چهارماهگیت رفتیم بهداشت و کارشناس بهداشت بهم گفت که یه مقدار کمبود وزن داری، خیلی ناراحت شدم. با خودم فکر کردم شاید مربوط میشه به اسباب کشی که ماه پیش درگیرش بودیم و حتما خوب نرسیدم بهت شیر بدم. اما خداروشکر قد و دور سرت خوب بود. وزنت 5900 گرم، قد 63 و دور سرت 41.5 بود.

واکسن چهار ماهگی هم خیلی سخت و ناجور بود. وقتی اومدیم خونه، حدود 2 ساعت بعدش بیحال شدب و بدجور آوردی بالا که من و مامان جون کلی ترسیدیم.

توی چهار ماهگی پاهاتو شناختی و با تعجب به انگشت های پات نگاه میکردی. از قبل خیلی سعی میکردی که بگیریشون و بالاخره توی چهار ماهگی تونستی واسه اولین بار انگشت های پاتو با دستای کوچولوت بگیری.

چهار ماه و هشت روزت که بود هم واسه اولین بار سینه خیز رفتی که داداشی کلی واست ذوق کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)