دومين فرشته زيباي من

27 هفتگی

1398/8/24 2:39
نویسنده : مامان غنچه
118 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانم سلام

خیلی زودتر از اینا می خواستم بیام واست بنویسم که متاسفانه جور نشد

حالت خوبه مامان؟

همگی به شدت مشتاق دیدن روی ماهت هستیم.

داداشت خیلی هواتو داره و منتظره که بیای و باهاش بازی کنی.

فعلا واست یه سرویس خواب و دو تا سرهمی خوشکل سفارش دادم که هر وقت انشالله به دستم رسیدن، عکساشو واست میذارم.

خودم که خیلی ذوقشونو دارم.

مامان هم یه مقدار احساس سنگینی می کنه و البته کمر درد شدید... اما واسش مهم نیست...همش از خدا میخوام که تو سلامت باشی و 

انشالله سر وقت خودت به دنیا بیای.

محمدصدرای عزیزم الان 27 هفته و 6 روز هستی و طبق گفته های سایت های مختلف باید توی این وضعیت باشی:

جنین 27 هفته‌ای، همه رحم شما را پر می‌کند! وزن جنین در هفته بیست‌وهفت بارداری به حدود 875 گرم رسیده و طول بدن او نیز 36.6 سانتی‌متر است؛ تقریبا اندازه یک گل کلم. او اکنون می‌تواند چشمان خود را باز و بسته کند و در زمان‌های مشخصی می‌خوابد و بیدار می‌شود. او می‌تواند انگشت‌هایش را نیز بمکد. هرچند ریه‌های او هنوز کاملا رشد نکرده است، اما درصورتی‌که جنین در هفته 27 به‌طور اتفاقی نارس به دنیا بیاید، با کمک دستگاه ریه او قادر خواهد بود تنفس را انجام دهد. به حرکت‌های ریتمیک و منظم کودک خود دقت کنید زیرا نشانه سکسکه‌هایی هستند که از این به بعد ممکن است به‌طور معمول رخ دهند. معمولا هر بار سکسکه کودک تنها چند لحظه طول خواهد کشید و درنتیجه برای او آزاردهنده نخواهد بود؛ پس از احساس این حرکات لذت ببرید! با رشد بیشتر بافت مغز اکنون مغز کودک شما بسیار فعال است. فکر می‌کنید او به چه چیز فکر می‌کند؟!
جنین در هفته بیست و هفتم بارداری با افزایش چربیها در زیر پوستش چاقتر میشود و از آنجا که رگهای خونی به سطح پوستش بسیار نزدیکند صورتی به نظر می‌رسد. او پس از تولد با اتکا به همین چربی‌ها انرژی مورد نیاز را تولید و خود را در برابر سرما حفظ میکند. در انتهای هفته بیست و هفتم بارداری وزن او شاید به یک کیلوگرم خواهد رسید جفت جنین نیز اکنون به طور کامل رشد کرده است.
جنین در هفته بیست و هفت به قدری ضربه میزند که ممکن است باعث آزردگی شما شود و حتی بترسید از این که ناگهان خارج شود. اما نگران نشوید. لگدهای جنین به شخصیت او مربوط میشود تا سلامتش.

دوست داریم مهربان ❤️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)